Het leven in Australië - Reisverslagen van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu Het leven in Australië - Reisverslagen van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu

Het leven in Australië

Voor het eerst op pad, naar de andere kant van de wereld, naar mijn papa in Mandurah, Australië. Dit mooie plekje ligt in het westen een stukje onder Perth. Ik zal iedereen via deze weg op de hoogte houden met mijn smulverhalen, ik wil jullie laten lachen en laten huilen dus kijk soms lekker rond! Naast verhaaltjes zal ik ook foto's en filmpjes plaatsen :) Dikke zoen!

Recente Reisverslagen:

08 April 2016

SYDNEY

03 Oktober 2015

De verschillen...

24 September 2015

DE REIS EN AANKOMST!

21 September 2015

Bijna... En Dan!

17 September 2015

Voorbereiding!
Rebecca

Voor het eerst vliegend door het leven, na 26 jaar.

Actief sinds 17 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2618

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 30 November -0001

Het leven in Australië

Landen bezocht: