Bijna... En Dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu Bijna... En Dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu

Bijna... En Dan!

Door: SR

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

21 September 2015 | Nederland, Amsterdam

Of ik al zenuwachtig ben?... Tot nu toe ging alles in een behoorlijke 'chille' toestand, bijna TE! Dus nu mijn koffer helemaal gepakt staat, mijn handbagage trommel gevuld is en alle nodige papieren uitgeprint zijn slaat de spanning toe. Hoe dit zich uit? Af en toe komt er een raar geluidje uit mijn mond, hier en daar maak ik een gekke beweging, de gekste gedachtes vliegen omhoog en ik zoek een plekje om die te verstoppen. Bij elk uur bedenk ik me.. over 24 uur ben ik op de helft, over 24 uur ben ik bijna op Singapore etc.
Mijn reisschema ziet er als volgt uit: morgen 22 sept. 11.15 vertrek ik, aankomst op Singapore Nederlandse tijd is 23:55 (daar 05:55) Net geen 2 uur later vertrek ik vanuit Singapore naar Perth. Aankomst Nederlandse tijd is 06:50 (daar 12:50). Hier zullen mijn vader, stiefmoeder en haar schoondochter mij ontvangen en gelukkig ook meenemen! Zoals jullie zien is het daar 6 uur later. Dus onze skype uurtjes zijn prima in te plannen! Mijn volgende verhaal zal ik schrijven vanuit het zonnige Mandurah! Ajuu wie wilt mijn paraplu! ;)

  • 21 September 2015 - 20:19

    Coosje:

    Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag schat!
    Geniet lieverd!!!!
    Ik ben super trots op je.
    Love you

  • 21 September 2015 - 20:32

    Jacques:

    CHILLE TOESTAND?????? Hoe je het ook gedaan hebt, je bent er klaar voor. De belevenis die er aan komt. Jouw wereldreis naar Oceanie of zoiets.
    Alles vacuüm (bijna 30 kilo) in de koffer. Alleen nog dollars op Schiphol. "zouden ze die daar wel hebben dan?"
    Je moeder en ik zijn blij met jou hier, maar het is nu tijd om op te ...... naar iets heel moois. We missen je nu al, maar je gaat iets geweldigs doen en meemaken. GENIET GENIET GENIET zoveel als je kan. Haal alles eruit wat erin zit. Mèèr dan dat. JIJ kan dat!!!!
    Liefs, veel liefs.

  • 22 September 2015 - 00:56

    Robert:

    Hi lieve Rebecca, ik kan helaas niet morgen (of eigenlijk over een paar uurtjes) op Schiphol zijn maar.........ik wens jou zo'n fantastische tijd in Australië toe!!!! Maak er iets van waar je als je oud bent op terug kan kijken met een smile van oor tot oor.
    We zullen je reisverslagen lezen en uiteraard spaar ons de leuke en sappige details niet

  • 22 September 2015 - 03:45

    Peter:

    Lieve schat, ik heb hier ook een paraplu in de auto, af en toe regent het hier ook .Fijne reis mop, zorg dat je je snoep heb opgegeten voordat je land, schijnt ook niet te mogen. Geen etenswaren, dieren en plantjes mee nemen xxxx. See you at the other side of the world. From now on, we only speak English. Papa

  • 22 September 2015 - 03:57

    Loes.:

    And your bed is ready. I'm very excited to see you again.
    Love you lots and enjoy your wonderful adventure. xxx

  • 22 September 2015 - 10:17

    Carine:

    Lieve Rebecca, Embrace life while you can!!
    Dikke liefs van ons!

  • 23 September 2015 - 14:42

    Jacques Polak:

    Ja hoor, heelhuids en veilig aangekomen!!!! Coosje dolgelukkig met je fijne boodschap en je stem gehoord te hebben. Take care out of there. Geniet Geniet Geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Voor het eerst vliegend door het leven, na 26 jaar.

Actief sinds 17 Sept. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 2620

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 30 November -0001

Het leven in Australië

Landen bezocht: