Voorbereiding! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu Voorbereiding! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Reijne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding!

Door: SR

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

17 September 2015 | Nederland, Amsterdam

Hallo!
Ondertussen weet iedereen wel dat ik binnenkort vertrek naar Australië! Er is al een hoop geregeld en daarnaast ben ik nog met een hoop bezig, waaronder dus een site waar ik kan bloggen zodat niemand iets hoeft te missen van mijn avontuur! Verder ben ik het inpakken van mijn koffer nog aan het uitstellen... het moeten kiezen van wat je wel en niet meeneemt, en dan het moment van de weegschaal, denk je klaar te zijn moet de helft er weer uit... Opnieuw. En nee ik spreek niet uit ervaring maar uit verwachting, dit wordt mijn eerste keer vliegen!!!! Of ik het spannend vind??? Dat is enorm zacht uitgedrukt, ik vind het RETE ENG! Maar daar praten we verder niet over, gewoon gaan met die banaan! Maar goed, het doel van dit blogje is om jullie op de hoogte te brengen van het feit dat jullie mij kunnen volgen via deze weg. Ook ik doe dit voor het eerst dus ik zal vast ineens ontdekken dat ik op deze site veel meer kan, of juist niet.. ook dat zullen jullie dan wel mee maken :) Ik vertrek Dinsdag 22 september om 11.15, hiervoor heb ik een aanmoedigingsteam uitgenodigd om mij de lucht in te juichen dus dit komt wel goed! Tot die tijd zit ik bij mama op de ark naar de troep te staren dat allemaal een plekje moet krijgen of mee moet, ik zie nog wat vriendinnen en zucht vooral diep in en blaas rustig uit.
Via fb zie je mijn nieuwe verslag, dit kan ook via de mail voor mensen zonder fb of die dat prettiger vinden.. Laat het even weten dan voeg ik je email toe! Liefs, en tot de volgende woordenbrij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Voor het eerst vliegend door het leven, na 26 jaar.

Actief sinds 17 Sept. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 2611

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 30 November -0001

Het leven in Australië

Landen bezocht: